CÂTEVA STRATEGII PENTRU A PROMOVA UN SPAȚIU DE BIROURI
08.12.2022„If you build it, he will come” (dacă depui efort și crezi în succesul unui proiect, cu siguranță vei reuși) - este crezul personajului emblematic interpretat de actorul Kevin Costner în filmul „Terenul de baseball”. Din păcate, zicala nu se aplică în totalitate atunci cînd vine vorba despre spațiiile de birouri. Oricât de profesionist ar fi construite și dotate, aveți nevoie și de o promovare eficientă pentru ca viitorii chiriași să știe ce le puteți oferi!
Iar pentru anul viitor, odată cu revenirea cererii de spații de birouri, le recomandăm proprietarilor să fie cât mai proactivi posibil. Promovarea este un element vital pentru a vă transmite mesajul, iar rețelele de socializare concepute pentru afacerea voastră de spații de birouri reprezintă cel mai bun mijloc pentru a distribui conținutul de marketing către potențialii clienți din zona de interes.
Conform unui studiu de specialitate, conținutul vizual va fi definitoriu în 2023. Cifrele indică faptul că acesta ar putea crește cu 85% rata de achiziționare a unui produs și că va crește rata de parcurgere a unui articol cu 80%. Mai mult chiar, postările cu imagini din social media cresc engagementul cu 180%. De asemenea, traficul din social media vă poate aduce un trafic suplimentar de 20-40% pentru site-ului pe care prezentați spațiul vostru de birouri, dacă sunteți consecvent și vă optimizați conținutul.
Vă prezentăm, în continuare, câteva sfaturi utile pentru optimizarea fiecărei platforme social media pentru a aduce potențial clienți, dornici să afle ce le puteți oferi atât voi, în calitate de proprietari, cât și spațiile de birouri pe care le puneți la dispoziție!
Instagram: conținut vizual de calitate!
În România, conform celor mai recente date publicate de Statista, sunt peste 5,6 milioane de utilizatori de Instagram - mai bine de jumătate dintre ei se încadrează în categoria de vârstă 18-34 de ani, iar alte 17 procente în categoria 35-44 ani. Aceștia se numără printre cei mai educați, sofisticați și cu venituri ridicate utilizatori de social media. În plus, instagramerii sunt incredibil de implicați în platformă și peste 80% dintre ei o folosesc ca punct de plecare pentru a cerceta și a învăța despre produse și servicii noi.
Prin urmare, cea mai bună strategie ar fi să creați un cont de instagram asociat site-ului vostru de spații de birouri și să postați în acest cont cât mai des! La fiecare imagine, puteți pune un link către paginile site-ului, către postările de pe blog sau către orice alt conținut legat de proprietatea vostră. Este esențial să îi faceți pe urmăritorii voștri pe Instagram să se „îndrăgostească” de spațiul de birouri pe care vreți să îl închiriați prin intermediul unor fotografii și filmări profesionale, la înalt nivel. Fotografiați evenimente sau realizați prezentări video pentru a oferi potențialilor clienți o idee despre cum ar fi să petreacă o zi de lucru în spațiul de birouri pe care îl aveți de închiriat.
Postați în mod constant - cel puțin o dată pe zi, dacă este posibil. Utilizatorii de Instagram sunt foarte implicați și vor să vadă conținut nou de la voi. Încercați să postați la momente diferite în fiecare zi - de la dimineața devreme până seara târziu - apoi urmăriți gradul de implicare pentru a segmentul orar ideal pentru postare.
Lucrați cu un fotograf profesionist pentru fotografii atractive, de înaltă rezoluție, pe care să le puteți utiliza în diverse moduri. Încercați să alegeți o zi luminoasă și însorită, astfel încât fotografiile să arate cât mai bine. Asigurați-vă că obțineți o varietate de fotografii, inclusiv interioare, detalii, locuri de socializare, spații de lucru și fotografii exterioare. Dacă există priveliști interesante din spațiul vostru de birouri, asigurați-vă că realizați fotografiile dintr-o varietate de puncte de priveliște.
Atunci când clienții se înscriu în spațiul vostru de birouri, cereți-le să semneze o declarație prin care să le puteți folosi imaginea în fotografiile promoționale. Imaginile care arată modul în care oamenii funcționează și relaționează în cadrul spațiului de birouri sunt deosebit de atrăgătoare și eficiente.
Facebook: pentru a atrage interesul
În România există în prezent 13 milioane de utilizatori activi lunar ai Facebook - practic, un cont pentru fiecare adult din țară. Facebook este un loc excelent pentru a partaja conținut, a crea conversații și, prin intermediul publicității plătite de pe rețeaua de socializare, a genera lead-uri pentru a atrage trafic și vizitatori pe site-ul web unde vă prezentați spațiile de birouri.
Postările video prin intermediul Facebook Live sunt incredibil de captivante și oferă o modalitate perfectă de a filma reuniuni și evenimente în spațiul vostru de birouri și de a le difuza în timp real. Organizați tururi virtuale în zone diferite ale spațiului de birouri, pentru a pune în evidență avantajele pe care le oferiți! În plus, funcția Stories de pe Facebook vă permite să creați și să partajați conținut de ultimă oră sau să le oferiți urmăritorilor voștri, în fiecare dimineață, un gând oportun sau un sfat pentru ziua în curs.
Iată câteva modalități în a face ca Facebook să lucreze eficient pentru strategia voastră de social media pentru spațiile de birouri pe care le oferiți spre închiriere:
- Facebook funcționează cel mai bine atunci când vă definiți corect publicul. Identificați-vă piața țintă pentru a face campaniile pe Facebook mai eficiente și mai atractive.
- Implicarea este totul pe această platformă, iar utilizatorii activi sunt foarte implicați în toate funcțiile Facebook. Luați în considerare integrarea Facebook Messenger în campania voastra de informare, pentru a menține comunicarea în timp util.
- Nu uitați că Facebook se adresează, în general, unui grup demografic cu o vârstă medie, așa că diferențiați-vă marketingul și mesajele punând un accent mai mare pe conținutul personal, cum ar fi mărturiile și recenziile.
LinkedIn: pentru profesioniști și pentru implicarea brokerilor
Aceleași date disponibile la Statista ne arată că în România sunt aproximativ 3,5 milioane de utilizatori activi ai rețelei de business. LinkedIn este platforma preferată pentru a viza direct companii, factori de decizie sau brokeri și specialiști în imobiliare care vă pot ajuta să vă găsiți chiriași pentru spațiul de birouri. Pe scurt, dacă dețineți proprietăți industriale sau spații de birouri, este locul potrivit!
Dacă doriți să profitați de instrumentele oferite de LinkedIn ca parte a strategiei de social media pentru spațiul vostru de birouri, va trebui să puneți accent pe calitatea conținutului oferit. Nu îi veți implica pe membrii LinkedIn doar cu fotografii bine realizate. Aceștia caută informații mai sofisticate, așa că asigurați-vă că ajungeți la elementele de bază ale modului în care spațiul pe care îl dețineți poate funcționa pentru bugetul, forța de muncă și locația lor.
Iată cele mai bune modalități de a vă optimiza marketingul pe LinkedIn:
- Asigurați-vă că profilul vostru este complet și conține suficiente informații. Mulți utilizatori LinkedIn verifică profilurile și postările anterioare atunci când fac cercetări.
- Utilizați conexiunile voastre personale de pe LinkedIn pentru a vă conecta cu persoane noi, în mod constant. Contactați și conexiunile de nivelul 2 pentru a vă face un „punct de plecare” pentru companiile și organizațiile către care doriți să vă concentrați mesajele.
- Luați în considerare utilizarea prezentărilor de tip slideshare și whitepaper pentru a refolosi postările de pe blog sau din alte rețele sociale și videoclipurile. Cu cât conținutul pe care îl oferiți este mai atractiv (și mai ușor de partajat), cu atât veți obține mai multe vizualizări pe această platformă
TWITTER PENTRU A CONECTA TOTUL
Twitter este o platformă naturală pentru a direcționa clienții către alte conturi de social media și către conținutul pe care îl aveți disponibil online referitor la spațiile voastre de birouri. Este factorul care ține laolaltă postările pe care le faceți pe diversele medii de socializare și vă ajută să-i direcționați pe cei interesați direct către platforma care i se potrivește mai bine.
Folosind profesionist uneltele de integrare de la Facebook, Instagram sau alte platforme de marketing prin e-mail, vă puteți asigura că Twitter-ul spațiului vostru de birouri este mereu actualizat cu cel mai nou și mai interesant conținut. În plus, puteți face o programare pentru tweet-uri astfel ca acestea să fie emise în mod constant pe parcursul zilei, pentru a vă asigura că urmăritorii pot afla întotdeauna cele mai recente actualizări despre spațiul de birouri pe care îl promovați.
Folosiți Twitter pentru a distribui informații despre:
- Evenimentele viitoare
- Actualizări de conținut
- Orele de funcționare
- Invitații la întâlniri sau la vizitele de prezentare
- Conținut video
- Versiuni infografice ale postărilor de pe blog sau ale conținutului video
- Materiale grafice pentru ofertele voastre
- Mesaje motivaționale orientate către piața țintă
Folosiți strategiile noastre de social media în promovarea spațiilor de birouri, pentru a aduce un flux constant de potențiali clienți pe site-ul vostru web. O prezență online cât mai constantă și mai profesionist realizată te ajută nu doar pentru a găsi noi clienți, ci și pentru a crea o legătură cu aceștia, înainte de a-i cunoaște față în față. Puteți apela oricând la serviciile noastre pentru afacerea voastră de spații de birouri!
Ultimele postări
Spațiul de birouri al unei companii este o investiție costisitoare, iar alegerea între cumpărare și închiriere poate avea consecințe importante pentru compania voastră. Descoperiți avantajele și dezavantajele cumpărării și închirierii unui spațiu de birouri pentru o afacere de succes
Citește mai multDe cât spațiu aș avea nevoie pentru biroul meu?” Aceasta este o întrebare pe care o auzim foarte des de la clienții noștri. Și nu este surprinzător - alegerea spațiului de birouri potrivit este extrem de importantă pentru orice afacere, iar dimensiunea acestuia reprezintă un factor cheie.
Citește mai multPiața imobiliară a spațiilor de birouri a traversat un an turbulent, iar prima jumătate a anului 2024 nu face excepție.
Citește mai multÎn calitate de proprietar sau manager de proprietate pentru un spațiu de birouri, obiectivul vostru este de a maximiza rentabilitatea și a obține un venit operațional net cât mai bun.
Citește mai mult